.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جزئیات ادعای مشاور سابق احمدی نژاد در باره برکناری صدیقی
مشاور سابق احمدی‌نژاد از برکناری کاظم صدیقی از امامت جمعه تهران خبر داد.(ادامه)
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد تکذیب ادعای انصراف قالیباف از مجلس دوازدهم
مشاور قالیباف ادعای انصراف او از مجلس دوازدهم را تکذیب کرد(ادامه)
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه   قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد. مشاور قالیباف: «دکتر» از مجلس بعدی انصراف نمی‌دهد؛ عملیات حذف او از مجلس شکست خورده
مشاور محمدباقر قالیباف به برخی اظهارات مبنی بر اینکه قالیباف احتمالا از حضور در مجلس بعدی انصراف می دهد واکنش نشان داد.(ادامه)
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید. عکسی از کارت دانشجویی محمود احمدی‌نژاد
تصویری از کارت دانشجویی محمود احمدی نژاد در دانشگاه علم و صنعت را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز:

برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند. پشت پرده نزدیک‌شدن برخی گروه‌ها به احمدی‌نژاد
شمال نیوز: برخی گروه‌ها تصور می‌کنند با نزدیک‌شدن دوباره به محمود احمدی‌نژاد می‌توانند پایگاه رأی‌شان را تقویب کنند.(ادامه)
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ... نقشه صادق محصولی برای بازگرداندن احمدی نژاد به قدرت
عبدالرضا داوری معتقد است صادق محصولی و جبهه پایداری می خواهند وضعیت احمدی نژاد را در درون تشکیلات خودشان احیا و بازسازی کنند. آنها این پیام را می دهند که آقای حاکمیت ...(ادامه)
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست. احمدی نژاد محصول صادق محصولی است و او مجلس را نهادی معطل در کشور ارزیابی می‌کند
احمدی‌نژاد می‌خواهد خود را متفاوت از جریان حاکم بر جمهوری اسلامی نشان دهد چراکه این توهم را دارد که نظام جمهوری اسلامی ماندگار نیست.(ادامه)
عکس دیده نشده از محمدعلی نجفی پس از آزادی از زندان در مترو
فعال رسانه‌ای عکس جدیدی از محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران را در توئیتر منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد. ابتلای احمدی نژاد به یک بیماری/ علت غیبت ۷ ماهه فاش شد
شمال نیوز: عبدالرضا داوری از بیماری دوماهه احمدی‌نژاد خبر داد.(ادامه)
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد. واکنش ظریف به حلالیت طلبیدن مشاور سابق احمدی‌نژاد
محمد جواد ظریف در واکنش به توئیت طلب حلالیت عبدالرضا داوری مشاور سابق احمدی نژاد، برای او آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.(ادامه)
ادعای عبدالرضا داوری درباره رئیس کل بانک مرکزی
عبدالرضا داوری با انتشار توئیتی مدعی برکناری رئیس کل بانک مرکزی شده است. (ادامه)
مدیر منصوب عبدالملکی، بازداشت شد
شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیرعامل پتروشیمی شیراز که توسط وزیر سابق رفاه منصوب شده بود بازداشت شده است.(ادامه)
داوری: از عجایب دولت رئیسی؛ سپردن مناطق آزاد به کسی که از اساس با این مناطق مخالف است! + عکس
مشاور رئیس جمهور دولت نهم و دهم در توییتی به انتصاب حجت عبدالملکی به عنوان دبیر شورای عالی مناطق آزاد واکنش توییتری نشان داد.(ادامه)
قالیباف پنجمین نخست وزیر جمهوری اسلامی می‌شود!/ جزئیات یک ادعای جنجالی
شاید سالی دیگر محمدباقر قالیباف پنجمین نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران باشد. (ادامه)
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود. منصوریان: پرسپولیس از دست‌مان در رفت اما ...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود.(ادامه)
افشاگری جدید علیه احمدی نژاد/ چه کسی جلوی تصمیم اشتباه رئیس جمهور سابق ایستاد؟
(ادامه)
افشاگری جدید داوری درباره احمدی نژاد و محسنی اژه‌ای
دیده‌بان ایران/ عبدالرضا داوری، مشاور رسانه ای پیشین «محمود احمدی نژاد» که طی ماه های گذشته با تغییر مسیر دادنش و جدا کردن راهش از احمدی نژاد بارها ادعا و افشاگری های عجیبی را مطرح کرده است این بار درباره برکناری «غلامحسین محسنی اژه ای» از وزارت اطلاعات نوشت: (ادامه)
عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد او را تهدید کرد که اگر به اعتراضاتش ادامه دهد پرونده قتل ..... محمود احمدی‌نژاد توسط مشاور سابق خود تهدید شد!
عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی‌نژاد او را تهدید کرد که اگر به اعتراضاتش ادامه دهد پرونده قتل .....(ادامه)
احمدی‌نژاد از مشاور سابقش شکایت کرد+ عکس
وکیل محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم گفت از عبدالرضا داوری به اتهام نشر اکاذیب و دروغ تزریق واکسن فایزر شکایت کرده است.(ادامه)
 محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» 


احمدی‌نژاد: مسئولان جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!
محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه "هر دو به دنبال کنار گذاشتن مردم از عرصه تصمیم گیری هستند"، مدعی شد: «جزیره خریده‌اند تا درصورت جوشیدن خشم ملت به آنجا فرار کنند!» (ادامه)
تلاش محمود احمدی نژاد برای دیدار با مصطفی تاجزاده فاش شد
پس از انتشار منشور بهار در بهمن ۹۷، از طرف احمدی نژاد ماموریت یافتم با مصطفی تاج زاده گفتگو کنم تا ضمن دعوت از او برای ملاقات و همکاری با احمدی نژاد، برایش توضیح دهم که چگونه از نظریه مهدویت در منشور بهار، میتوان به مدل بومی دمکراسی خواهی برای مهار نهاد «ولایت فقیه» دست یافت.(ادامه)
رابط احمدی نژاد با خانواده آیت الله هاشمی لو رفت
(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر امید محمدی گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی تمرکز دارد شامل "استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ"، "بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ"، "استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله" و "استفاده بهینه از ضایعات چوب" .... از ۲۲ ایده رسیده به دبیرخانه علمی، ۴ ایده به عنوان ایده برتر شناخته شدند
شمال نیوز : دکتر امید محمدی گفت: این رویداد بر چهار محور اصلی تمرکز دارد شامل "استفاده از فناوری نانو در فرایند تولید کاغذ"، "بهینه سازی مصرف انرژی در فرایند تولید کاغذ"، "استفاده بهینه از ضایعات پلاستیک کاغذهای باطله" و "استفاده بهینه از ضایعات چوب" ....(ادامه)
کامنت عجیب مشاور احمدی‌نژاد برای ترامپ!
عبدالرضا داوری از فعالان سیاسی نزدیک به محمود احمدی‌نژاد در زیر توییت دونالد ترامپ که گفته است جنگ ما تازه شروع شده است به زبان انگلیسی پاسخ داد:(ادامه)

اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند. یاران احمدی‌نژاد کجا هستند؟
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند.(ادامه)

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و از متهمان ارتباط با «آمدنیوز» با سپردن وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی پس از ۴ ماه و نیم حبس از زندان اوین آزاد شد. عبدالرضا داوری با وثیقه آزاد شد
عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و از متهمان ارتباط با «آمدنیوز» با سپردن وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی پس از ۴ ماه و نیم حبس از زندان اوین آزاد شد.(ادامه)
ثبت‌نامِ مشاور زندانیِ احمدی‌‎نژاد در انتخابات!
مشاور رئیس‌جمهور پیشین که در زندان به سر می‌برد، وکیل خود را برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران فرستاد.(ادامه)
شمال نیوز: عبدالرضا داوری» از نزدیکان به جریان انحرافی به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد. «عبدالرضا داوری» به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد
شمال نیوز: عبدالرضا داوری» از نزدیکان به جریان انحرافی به اتهام همکاری با آمدنیوز بازداشت شد.(ادامه)
به نظر می‌رسد درب جریان بهار و احمدی‌نژاد هم‌چنان روی همان پاشنه سابق می‌چرخد و اولویت این جریان حتی در زمان افزایش قابل توجه تهدیدهای خارجی تقویت دو قطبی در کشور است، آن هم نه دو قطبی‌های معمول و مرسوم سیاسی بلکه دو قطبی تند و رادیکالی که آسیب زا است. احمدی‌نژاد؛ رییس جمهور سازی یا رییس جمهور بازی؟(يادداشت)
به نظر می‌رسد درب جریان بهار و احمدی‌نژاد هم‌چنان روی همان پاشنه سابق می‌چرخد و اولویت این جریان حتی در زمان افزایش قابل توجه تهدیدهای خارجی تقویت دو قطبی در کشور است، آن هم نه دو قطبی‌های معمول و مرسوم سیاسی بلکه دو قطبی تند و رادیکالی که آسیب زا است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.